Dobozy Borbála csembalókoncertje
Štěpán: G-dúr szonáta csembalóra, op. 3/2
Štěpán: Dalok
Das Mädchen am Ufer – Lány a parton
Das Veilchen im Hornung (Das arme Veilchen!) – Szegény ibolya!
Schwanenlied – Hattyúdal
Phidile
Zelenka: F-dúr szonáta két oboára, fagottra és basso continuóra, ZWV 181/5
G. A. Benda: F-dúr szonáta csembalóra
G. A. Benda: Mein Thyrsis – Thyrsisem
G. A. Benda: Philint
G. A. Benda: Heraklit
G. A. Benda: Von nun an, oh Liebe – Mostantól, ó, szerelem
G. A. Benda: g-moll concerto csembalóra és vonósokra
A 18. századi, billentyűs hangszerre írt zene egyik legavatottabb tolmácsolója, Dobozy Borbála hangversenyének műsorán olyan cseh mesterek darabjai csendülnek fel, akik fiatalon elhagyták hazájukat, és külföldön alkottak jelentős életművet. Josef Antonín Štěpán Bécsben lett a császári család zenemestere, a barokk és a klasszika közötti átmeneti korszak zeneszerzője. Három kötet dalt komponált német szövegre, amelyek nagy népszerűségnek örvendtek. Hangjának frissessége és népies egyszerűsége hatott Schubert dalművészetére is.
Jan Dismas Zelenka a barokk korszak egyik legeredetibb, legjelentősebb cseh mestere. Bach, Telemann és más nagy kortársai is csodálták kontrapunktikus művészetét, gazdag harmóniai találékonyságát, sajátos hangszerelését.
A minden újra nyitott, kísérletező, színes, egyéni hangú Georg Anton (Jiří Antonín) Benda elsősorban négy melodrámájával írta be magát a zenetörténetbe, amelyek a műfaj legjobbjai. Már életében nagy elismerés övezte, Mozart kedvenc zeneszerzőjének nevezte őt.