Program


BEETHOVEN NAPOK: Egmont-nyitány/Hármasverseny/VII.szimfónia ( halasztott ip.: 2020.11.28. 19:30 )

BEETHOVEN NAPOK: Egmont-nyitány/Hármasverseny/VII.szimfónia ( halasztott ip.: 2020.11.28. 19:30 )

A Fischer Annie emlékezetének szentelt Beethoven-napok e koncertjén Keller András három emblematikus Beethoven-művet és három nagy hangszeres szólistát vonultat majd a közönség elé.

 több

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2020. november 28. szombat, 19:30

2020. április 26. vasárnap 19.30 koncert pótlása

2020. november 28. szombat
19:30 Nagyterem


BEETHOVEN-NAPOK A CONCERTO BUDAPESTTEL 2.
Fischer Annie tiszteletére

Műsor:
BEETHOVEN: Egmont-nyitány, op. 84
BEETHOVEN: C-dúr hármasverseny, op. 56
BEETHOVEN: VII. (A-dúr) szimfónia, op. 92

Közreműködik: Balázs János zongora, Perényi Miklós cselló, Anthony Marwood hegedű
Concerto Budapest
Vezényel: Keller András

A Fischer Annie emlékezetének szentelt Beethoven-napok e koncertjén Keller András három emblematikus Beethoven-művet és három nagy hangszeres szólistát vonultat majd a közönség elé. A magyar hallgatók számára, úgy lehet, mindörökre 1956 emlékét felidéző, hősi hangvételű Egmont-nyitány 1810-ben készült el: Goethe történelmi drámája elé íródott, amelynél hamar sokkalta népszerűbbé vált. Az 1808-as ősbemutatójú, három tételes C-dúr hármasverseny magánszólamaiban a magyar zenei élet büszkeségei, azaz Perényi Miklós és Balázs János mellett a nagyszerű brit hegedűs, a koncertszólistaként és kamaramuzsikusként egyaránt világszerte keresett Anthony Marwood játszik majd. Az 1811-1812-ben komponált A-dúr szimfónia 1813. december 8-án, a bécsi egyetem nagytermében hangzott fel először nyilvánosan, méghozzá az ekkor már leginkább csak a látására támaszkodó komponista vezényletével. A mű második tételét, a filmzenékben utóbb oly nagy előszeretettel szerepeltetett Allegrettót rögtön meg is ismételtette a közönség.

Rendező: Concerto Budapest

Ajánlatunk


François Leleux a világ egyik legjobb oboaművésze, egyszersmind kiváló karmester. A Nemzeti Filharmonikus Zenekarhoz az utóbbi években úgyszólván „hazajár”: koncertjei rendre lelkes sikert aratnak és visszahívást eredményeznek. Pályája igen korán kezdődött: már tizennyolc esztendősen a Párizsi Opera első oboása volt, később a Bajor Rádió Szimfonikus Zenekara és az Európai Kamarazenekar szólistájaként is muzsikált.

A teremtő szellemű Philippe Herreweghe saját alapítású, világhírű műhelyeivel: a Collegium Vocale Gent kórusával és az Orchestre des Champs-Elysées zenekarával lép a Müpa színpadára. Mint közismert, repertoárja nem korlátozódik a szigorúan vett régizenére: Monteverditől Stravinskyig, Gesualdótól Dvořákig mindent vezényel, ami felkelti érdeklődését.

Ajánló


Frank Wildhorn musicalje és Homonnay Zsolt rendezése a nő örök, csábító szenvedélyességét, a férfi és a nő ösztönös és csillapíthatatlan…

A belga jazzélet színe-java mutatkozik be ezen a kétrészes estén. Hazája vezető big bandje, a Brussels Jazz Orchestra, legkiemelkedőbb gitárosa,…

A Kodály és Bartók örökségét ápoló, Gráf Zsuzsanna vezetésével működő, nevében is angyali Angelica Leánykar már több alkalommal varázsolta el…

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!