ArtMargok – Kódfejtés a művészetben
Művészeti kódfejtés
Szentek ábrázolása a reneszánsz festményeken
więcej
Művészeti kódfejtés
Szentek ábrázolása a reneszánsz festményeken
więcej
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Poniedziałek, 26 Marca 2018 19:30
BALÁZS DÓRA
az ARTmargók blog alapító szerkesztőjének vetített képes előadása
Miért és milyen jelképeket használt Bellini, Botticelli vagy Raffaello a szenteket ábrázoló festményeken? Kinek a jelképe az oroszlán, miért van mezítláb egy díszes ruhába öltözött püspök, és mi mindenre utalhat egy kézben tartott könyv? Milyen történetekhez kapcsolódtak ezek a szimbólumok? Ezekre a kérdésekre keressük a választ, és mivel ma már többnyire ránézésre nem tudnánk megmondani, kit látunk a vallásos témájú alkotásokon, belebújunk a reneszánsz kori átlagember bőrébe, és megtanuljuk dekódolni a művészek által használt összetett jelképrendszert.
A budapesti Néprajzi Múzeum a világ egyik legkorszerűbb etnográfiai intézménye. Gyűjteményében a közel 225 ezer néprajzi tárgy mellett egyedülálló fényképfelvételeket, kéziratokat, fotókat, népzenei és filmfelvételeket őriz. A magyar népi kultúra felbecsülhetetlen értékű tárgyi emlékein kívül itt található a térség legnagyobb, távoli kontinensek népeinek kultúráját reprezentáló etnográfiai anyaga is.
BEMUTATÓ színházterem jegyár egységesen: 3200 Ft támogatói jegy: 5000 Ft időtartam: 90 perc korosztály: 14+
Az ezeregy éjszaka az egyik legismertebb és legcsodálatosabb mese az egész világirodalomban. Páratlanul gazdag és színes történet szerelemről, hűségről, örök emberi értékekről, de ravaszságról, cselvetésekről és gyarlóságról is.
Havasi Balázs zongoraművész újra a Tokaj Fesztiválkatlanban ad koncertet 2024. augusztus 10-én!
1905. Elárverezik a párizsi Operaház teljes hajdani berendezéseit. Többek között egy csillárt, amely a kikiáltó szerint egy máig sem…
pozycji w koszyku
suma:
Czas sesji upłynął. Aby dokonać zakupu biletów należy je ponownie dodać do koszyka.