Program


Mutdance: Bemut
2

Mutdance: Bemut

Az előadás, mely a BEMUT címet kapta a MUTDANCE társulat legikonikusabb koreográfiáit vonultatja fel. A műsor ötvözi a társulat korábbi és legújabb munkáit, melyben a közös nevező a rájuk jellemző egyedi mozgásvilág és koreográfia.
 több

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2023. június 15. csütörtök, 19:00

Az előadás három önálló részből áll, melyben 14 hölgy táncos lép színpadra.

1. rész.

Revealing Breath II (a teremtés alapja)
Kim Young-hee eredeti koreográfiája

Ahogy a cím is sugallja, ez a mű a „légzésre”, a minden mozgás mögött meghúzódó életerőre összpontosít. Ez a repertoár egyik legreprezentatívabb darabja, amely felfedi a társulat egyedi táncos tulajdonságait és jellegét.
Ez a koreográfia a buddhista szertartástánc szellemiségére épül. A mentális intuíciók fizikai mozgásokká alakítását célzó speciális tréningen keresztül a mozgás feltárja a közönség előtt a táncos belső világát.
Az alkotás alapja egy alacsonyabb szintről kezdődik, ahol a táncosok teste és lelke egyaránt ellazul. A légzés révén a mozgás középső szintre emelkedik, végül a tánc egy magasabb, spirális mozgásokat generál, amelyeken keresztül a táncosok belső ereje felfelé áramlik, átölelve az univerzum szellemeit.

2. rész

101%
Kim JungA koreográfiája

A „101%” a táncon keresztül az extrém szenvedélyek és vágyak megtestesülését kívánja kifejezni, amelyet az ég egy elérhetetlen pontja felé irányuló vertikális vonzalom képvisel. Ebben az értelemben a táncot lazán a görög Ikarosz mítosza ihlette, amint az égő nap felé emelkedik.
Térfogalmakban kifejezve a táncosok fokozatosan gyűjtik össze az energiát a talajból, a talpukon és a térdükön keresztül, ezáltal energiát építenek fel a testben. Leginkább a mellkasban rögzítik és koncentrálják az energiát, majd a dinamikus mozgások szekvenciális mintáin keresztül elküldik és szétszórják a térben.

3. rész

A válaszom
Kim Young-hee eredeti koreográfiája

Kim Young-hee egyik korai művének modernista rekreációja, amely a művész belső világát mutatja be tánc formájában, melyet a „Miért táncolunk?” kérdés ihlette.
Bár régóta táncolunk, és számos színpadon számos előadást mutattunk be, továbbra is ugyanazt a sürgető kérdést tesszük fel magunknak, mintha először történt volna. Mindig úgy tűnik, hogy a válasz kéznél van, de a jelentés minden alkalommal elkerüli. És még ebben a pillanatban is, amelyben táncolunk, továbbra is keresünk... Az én Válaszom a tánc bensőséges és mély motivációját igyekszik kifejezni a táncosok állandóan változó mozgásain keresztül.
Az elefántcsont ruhák hagyományos papírból készülnek, hogy a kopott koreai népi ruhák érzetét keltsék.

Ajánlatunk


3+ 90 perc, 1 szünettel Bábtechnika: kesztyűsbáb, pálcás báb

Az Őrült Nők Ketrece egy olyan hely, ahol mindenki az lehet, aki. Vagy épp az, aki lenni akar. És ha muszáj másnak mutatnod magad, mint aki vagy? Hit, remény, szeretet, munka, család, haza, tegnap, ma, holnap, én, te – és ketten együtt.

Győri Balett: A halál és a lányka beavató táncszínházi előadás Dr. Farkas Levente Andrással Koreográfus: Szőllősi Krisztina

Ajánló


Ki ne ismerné Hamupipőke, az árva leány történetét, akit gonosz mostohája és mostohatestvérei elnyomnak, akinek arcocskáját összekormozzák, toprongyosan járatják, mégis…

Joseph Haydn: 35. (B-dúr) szimfónia, Hob. I:35 Carl Philipp Emanuel Bach: 1. (a-moll) csellóverseny, H. 432 Leoš Janáček: Idill, JW…

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!