HÁRMAN A PADON
Aldo Nicolaj darabja három idős ember történetét meséli el, a "vasnemzedék"utolsó néhány élő képviselőjének nyugdíjas napjait.
Aldo Nicolaj darabja három idős ember történetét meséli el, a "vasnemzedék"utolsó néhány élő képviselőjének nyugdíjas napjait.
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: február 13. kedd, 19:00
Aldo Nicolaj: HÁRMAN A PADON
színmű
Fordította: Sz. Nagy Magda
A leélt és végigküzdött XX. század vége egy zsúfolt lakótelepen ér három idős embert. A nő szelíd és jókedvű maradt, de a két férfi, akik valaha erős fiúk, bátor katonák, szorgos munkásemberek, derék családapák, büszke, öntudatos férfiak voltak - most már emlékeken merengő, rozoga, mogorva úriemberek. Ki egyedül, ki a családjától éppen csak megtűrten, de mindenképpen magányosan éldegél... és lejár erre a kis térre, hogy a padon üldögélve várakozzon cél nélkül. És szót váltson azzal, aki hasonlóan járt.
Nem ismerik egymást, de lassacskán, ahogy rendre összefutnak a padnál... barátok lesznek. A barátságuk pedig fokozatosan feltölti őket, a kiürültség érzetét felváltja a valahová tartozás biztonsága, az újonnan felvett szokások megnyugtató rutinja.
A feleslegesség, a szeretet nélküliség, a céltalanság szürkesége alól kibomlik az életszeretet, az egymásba kapaszkodás, az örök szövetséges-keresés ezerszínű, derűs palettája. Ebből az újra megtalált biztonságból pedig új tetterő születik - így elhatározzák, hogy még egyszer, utoljára: belevágnak egy kalandba.
Szereplők
Libero BOCCA........................ Gálvölgyi János
Luigi LA PAGLIA..................... Benedek Miklós (elhunyt)
AMBRA................................... Egri Márta
Rendező: Göttinger Pál
Producer: Orlai Tibor
Rendezőasszisztens: Skrabán Judit
Jelmez: Cselényi Nóra
Díszlet: Ondraschek Péter
Plakát: Csáfordi László
AZ ELŐADÁS HOSSZA 2 ÓRA (EGY SZÜNETTEL)
WOLFGANG AMADEUS MOZART: G-dúr szimfónia, K. 318 JOHANN NEPOMUK HUMMEL: a-moll zongoraverseny, op. 85 *** JOSEPH HAYDN: 39. (g-moll) szimfónia, Hob. I:39
Izgalmas arra gondolni, hogy noha Richard Wagner életművének túlnyomó részét operái és zenedrámái alkotják, s ezekben a szerepek alakítói, az énekesek nyújtanak kivételes teljesítményt a világ nagy színpadain, e művek önállóan is megszólaltatható, legnépszerűbb részletei mégis a zenekari számok.
François Leleux a világ egyik legjobb oboaművésze, egyszersmind kiváló karmester. A Nemzeti Filharmonikus Zenekarhoz az utóbbi években úgyszólván „hazajár”: koncertjei rendre lelkes sikert aratnak és visszahívást eredményeznek. Pályája igen korán kezdődött: már tizennyolc esztendősen a Párizsi Opera első oboása volt, később a Bajor Rádió Szimfonikus Zenekara és az Európai Kamarazenekar szólistájaként is muzsikált.
A világon először a Madách Színház kapta meg a jogot, hogy non-replica változatban állítsa színpadra a Mamma Mia! musicalt. A…
Schiller szenvedélyektől szétrobbanó darabjában örök ellentétpárok csapnak össze: a kötelesség és a szabadság, a hatalomvágy és az erkölcsi tisztaság, a…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!