Program


Grotesque Gymnastics: A kudarc anatómiája

Grotesque Gymnastics: A kudarc anatómiája

A történet a fizikai és a lelki sérülések története. Egy önvallomás, egy kórkép. Az élet áldozatai vagyunk vagy önmagunké? Mindig ez a kérdés. És az, hogy miért megy az élet folyton a saját életünk ellen.

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2023. november 23. csütörtök, 21:31

Grotesque Gymnastics: A kudarc anatómiája

"Reggel negyed nyolc van… khm… fél háromig fenn voltam, most meg felébredtem. S remélem, hallja ez a dolog, amit beszélek… Felébredtem, pedig még egyáltalán nem kellett volna… Fáj a bokám, és fáj a hátam. Igazából beszélni sem szeretnék, sokkal jobb lenne, ha csak úgy hallatszódnának a gondolataim. Egy újabb nap, és megint arra kelek, hogy fáj a testem."

Az előadás a kudarcban rejlő lehetőségeket és a hozzá fűződő viszonyunkat fejtegeti az újcirkusz nyelvén. Egy 35 éves artista nő önvallomásán alapszik, egy diktafonra mondott dokumentumszövegen. A történet a fizikai és a lelki sérülések története. Egy önvallomás, egy kórkép. Az élet áldozatai vagyunk vagy önmagunké? Mindig ez a kérdés. És az, hogy miért megy az élet folyton a saját életünk ellen. Vagy lehet, hogy egyszerűen csak rossz helyen vagyunk?

Rendező: Téri Gáspár
Dramaturg: Szabó-Székely Ármin
Konzulens: Zsigó Anna

Szereplők: Kudlák Eszter, Bardóczy Ilka, Takács Lacek, Téri Gáspár 

Producer: SÍN Művészeti Központ

Ajánlatunk


zenés családi roadmovie 10-től 100 éves korig

Egy nő elindul, hogy a párkeresés zsákutcái után megtalálja a helyes irányt egy olyan élet felé, amit érdemes élni. Útja egy idegen országon át kanyarodik vissza önmagához. Ezalatt nemcsak azt próbálja megérteni, hogy hol van az ő helye a világban, hanem arra is választ keres, hogy a mesterséges intelligencia korában mit jelent embernek lenni. Mik vagyunk és mivé leszünk, ha ezt az utat járjuk.

Ajánló


Nem szeretve lenni, pokoli kín. Tekintete összeszűkül, fogát összeszorítja, keze ökölbe szorul. Ilyenkor a legveszélyesebb. Ő, akit kevésbé szeretnek.

1940-ben a budapesti Operettszínházban bemutatóra készülődtek. Eisemann Mihály legújabb művét vitték színre, főszerepben Kiss Manyival. Az előadás elkezdődött és egyszer…

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!