
Grotesque Gymnastics: A kudarc anatómiája
A történet a fizikai és a lelki sérülések története. Egy önvallomás, egy kórkép. Az élet áldozatai vagyunk vagy önmagunké? Mindig ez a kérdés. És az, hogy miért megy az élet folyton a saját életünk ellen.
A történet a fizikai és a lelki sérülések története. Egy önvallomás, egy kórkép. Az élet áldozatai vagyunk vagy önmagunké? Mindig ez a kérdés. És az, hogy miért megy az élet folyton a saját életünk ellen.
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2023. november 23. csütörtök, 21:31
Grotesque Gymnastics: A kudarc anatómiája
"Reggel negyed nyolc van… khm… fél háromig fenn voltam, most meg felébredtem. S remélem, hallja ez a dolog, amit beszélek… Felébredtem, pedig még egyáltalán nem kellett volna… Fáj a bokám, és fáj a hátam. Igazából beszélni sem szeretnék, sokkal jobb lenne, ha csak úgy hallatszódnának a gondolataim. Egy újabb nap, és megint arra kelek, hogy fáj a testem."
Az előadás a kudarcban rejlő lehetőségeket és a hozzá fűződő viszonyunkat fejtegeti az újcirkusz nyelvén. Egy 35 éves artista nő önvallomásán alapszik, egy diktafonra mondott dokumentumszövegen. A történet a fizikai és a lelki sérülések története. Egy önvallomás, egy kórkép. Az élet áldozatai vagyunk vagy önmagunké? Mindig ez a kérdés. És az, hogy miért megy az élet folyton a saját életünk ellen. Vagy lehet, hogy egyszerűen csak rossz helyen vagyunk?
Rendező: Téri Gáspár
Dramaturg: Szabó-Székely Ármin
Konzulens: Zsigó Anna
Szereplők: Kudlák Eszter, Bardóczy Ilka, Takács Lacek, Téri Gáspár
Producer: SÍN Művészeti Központ
Egy nő elindul, hogy a párkeresés zsákutcái után megtalálja a helyes irányt egy olyan élet felé, amit érdemes élni. Útja egy idegen országon át kanyarodik vissza önmagához. Ezalatt nemcsak azt próbálja megérteni, hogy hol van az ő helye a világban, hanem arra is választ keres, hogy a mesterséges intelligencia korában mit jelent embernek lenni. Mik vagyunk és mivé leszünk, ha ezt az utat járjuk.
Nem szeretve lenni, pokoli kín. Tekintete összeszűkül, fogát összeszorítja, keze ökölbe szorul. Ilyenkor a legveszélyesebb. Ő, akit kevésbé szeretnek.
Dumaszínház est
1940-ben a budapesti Operettszínházban bemutatóra készülődtek. Eisemann Mihály legújabb művét vitték színre, főszerepben Kiss Manyival. Az előadás elkezdődött és egyszer…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!