Anti-motiváció - A Szomszédnéni Produkciós Iroda önálló estje
A Szomszédnéni Produkciós Iroda önálló estje több
A Szomszédnéni Produkciós Iroda önálló estje több
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2019. december 2. hétfő, 19:00
Egy egész estés műsor, azoknak, akik előtt, ha bezáródik egy ajtó, akkor nem egy ablak nyílik ki, hanem beázik a tető is. Azoknak, akik nem bánják, hogy vannak korlátaik, mert legalább van mibe támaszkodni. Azoknak, akik nem akarják megváltoztatni a világot, főleg nem komolyabb erőfeszítés árán.
Ha szépséget látsz a semmittevésben, és a tökéletes világ számodra nem az, amiben mindent elérhetsz, hanem az, amelyik minden irányba lejt, akkor ez az est neked szól.
Legy részese az anti-motivációs tréningnek, tapasztald meg a semmittevés szépségeit, éld át milyen pro-passzívnak lenni.
Egy vicces előadás, a Szomszédnéni Produkciós Iroda Karinthy-gyűrűs humoristáitól, mindazoknak, akiknek az az álmuk, hogy ne kelljen folyton álmokat elérni.
Az előadás időtartama kb. 2x40 perc, 1 szünettel
A teremtő szellemű Philippe Herreweghe saját alapítású, világhírű műhelyeivel: a Collegium Vocale Gent kórusával és az Orchestre des Champs-Elysées zenekarával lép a Müpa színpadára. Mint közismert, repertoárja nem korlátozódik a szigorúan vett régizenére: Monteverditől Stravinskyig, Gesualdótól Dvořákig mindent vezényel, ami felkelti érdeklődését.
A boldogságot, a szerelmet, a szeretetet széles e világon, számtalan kalandon keresztül hajszoló, a végső békét azonban mégiscsak kedvese karjai között meglelő Peer Gynt a 19. századi drámairodalom egyik legösszetettebb alakja. A darab színrevitele és befogadása mindig kivételes erőpróba a rendező és néző számára egyaránt.
François Leleux a világ egyik legjobb oboaművésze, egyszersmind kiváló karmester. A Nemzeti Filharmonikus Zenekarhoz az utóbbi években úgyszólván „hazajár”: koncertjei rendre lelkes sikert aratnak és visszahívást eredményeznek. Pályája igen korán kezdődött: már tizennyolc esztendősen a Párizsi Opera első oboása volt, később a Bajor Rádió Szimfonikus Zenekara és az Európai Kamarazenekar szólistájaként is muzsikált.
A Love Letters című kétszemélyes színdarab az amerikai szerző egyik leggyakrabban játszott műve, amely mosolyogtató és könnyfakasztó jeleneteivel a világ…
„Hegedűs a háztetőn… valahol mind azok vagyunk. Megpróbálunk egy letisztult dallamot kicsalni, miközben egyensúlyozunk, hogy ne szegjük nyakunkat. Nem könnyű!”
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!